כל כמה זמן כדאי להסתפר

להסתפר

שיער הוא נושא שהוא חשוב מאד לגברים. רבים מהם מעוניינים שתמיד יהיה להם שיער שופע והם יגיעו לספר כדי להסתפר אחת לתקופה. אך במציאות העכשווית בישראל גברים רבים מאבדים את שיערם. זה מתחיל בהימצאותם של מפרצים במקומות מסוימים, ממשיך בקרחות קטנות בכמה מקומות בקרקפת. יש גברים שהשיער הדליל שלהם הוא בפדחת, אצל אחרים במרכז הגולגולת. יש גם גברים שהנשירה היא כה משמעותית שהם מחליטים לגלח את כל שיער ראשם והמראה החדש שלהם הוא קרחת.

לאור החשיבות הרבה של השיער בתפיסת העולם של הגברים, הם באים להסתפר אחת לשלושה שבועות פחות או יותר אצל ספר גברים באילת. זהו פרק הזמן שבו השיער צומח במקומות שונים והוא כבר חסר פרופורציה. לכן הם מגיעים לספר והוא מקצץ את השיער במקומות הנדרשים, במקומות אחרים הוא מגלח את שיער הראש בדרגה מסוימת של הסכין כדי שיישארו קבוצות שיער זעירות בחלק התחתון של העורף ובאזורים האחרים.

להסתפר באופן קבוע

גברים רבים מגיעים בקביעות למספרה מסוימת כדי להסתפר, כיוון שהם מרוצים מהתספורת של הספר המקצועי. ברוב המקרים הם לא יחפשו מספרות אחרות כדי שלא יוצר מצב שהם לא יהיו מרוצים מהתספורת שלו. הם לא מעוניינים לקחת סיכונים ולכן מעדיפים לתאם תור ולהגיע בזמן שנקבע לכך לספר. כאשר נוצר מצב שהשיער נושר, הם מתייעצים עם הספר ומבקשים לשנות לתספורת אחרת שמתאימה יותר או אם הנשירה היא מהותית, הם מבקשים מהספר לגלח את שיער ראשם.

השתלת שיער

יש גברים שמשלימים עם העובדה שהם קרחים ואחרים מעדיפים לעשות כל שניתן כדי שהשיער יחזור להיות שופע כמו בעבר והם יוכלו להסתפר מעת לעת. לכן הם בוחנים את האפשרות של ביצוע השתלות שיער בארץ או בטורקיה. המחירים הזולים מצד אחד והעבודה האיכותיות והמיומנת של המנתחים הטורקים, סוחפת ישראלים רבים לטוס לטורקיה כדי לבצע מהלך זה. מעבר לכך הקליניקות המקצועיות באיסטנבול, מעניקות לישראלים את מלוא המעטפת כמו הסעות משדה התעופה למלון ולקליניקה כך שכל המהלך מתבצע בקלילות ובנוחות.

מהלך ניתוח השתלת שיער

המנתחים משתמשים בכמה שיטות להשתלת שיער ולאחר הבדיקה שהם מבצעים לכל מטופל הם מחליטים מהי השיטה הנכונה עבורו. המועמד להשתלה מבצע בדיקות אלמנטריות כמו בדיקת דם כדי לבדוק את היתכנות ביצוע הניתוח ובדיקה באמצעות מיקרוסקופ של איכות זקיקי השיער מהחלק התורם כדי לבדוק את תקינותם.

אם המנתח בחן את כל הבדיקות ונתן אישור רפואי, מתחילים את התהליך של השתלת השיער. בשלב ראשון שולפים כמות של זקיקים מהעורף כיוון שיש בו זקיקים רבים והעובדה שישלפו מנקודה זו כמות גדולה לא תהפוך את המקום לדליל יותר באופן משמעותי. לאחר מכן משתילים את הזקיקים בחלק הנתרם על פי תוכנית העבודה שתואמה מראש.

לאחר כמה חודשים מתחיל לצמוח השיער החדש וכך תוך כמה חודשים הגבר נהנה משיער שופע ויכול שוב להגיע לספר כדי להסתפר.

שתף אותי!
תוכן עניינים
רוצים הצעה אטרקטיבית? מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו ייצור איתכם קשר.
השתלות שיער
רוצה שיער מלא? לנו יש את הפתרון עבורך ! השאר פרטים ונציג יחזור אלייך עוד היום…
מידע מקצועי
השתלת שיער גיל

האם יש גיל מינימום להשתלה של שיער?  אם אתה או מישהו שאתה מכיר חווה נשירת שיער בכל גיל מוקדם, ייתכן שאתה תוהה האם יש גיל