טיפול PRP לשיער בזריקת טסיות דם

אחת מהבעיות הנפוצות ביותר בקרב גברים ונשים בעידן המודרני זוהי כמובן תופעת ההתקרחות. מכיוון שמדובר על בעיה שפוגעת בביטחון העצמי, מרבית האנשים רוצים לטפל בה באופן מידי – טיפול שגם יספק את היעילות המקסימאלית. יש לא מעט טיפולים שיכולים לספק פתרון כמעט מלא לתופעת ההתקרחות, אך אחד מהטיפולים היעילים ביותר הוא טיפול PRP בזריקת טסיות דם.

על מנת שתוכלו להכיר את הטיפול לעומק במאמר הבא נביא לפניכם את כל המידע הרלוונטי על הטיפול. כך שתוכלו לדעת בדיוק לקראת מה אתם נכנסים, כמה זה אמור לעלות לכם וכמובן תוך כמה זמן יהיה ניתן להתחיל לראות תוצאות – כל המידע הרלוונטי במקום אחד.

 

מה זה בדיוק טיפול PRP?

 

טיפול PRP בזריקת טסיות דם הפך להיות בשנים האחרונות אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר להתמודדות עם התקרחות. ניתן להגיד כי על פי מבחן התוצאה הוא ללא ספק אחד מהטיפולים היעילים ביותר, טיפול שמצליח למגר בצורה מוחלטת את תופעת ההתקרחות אצל גברים ונשים כאחד.

טיפול PRP הינו טיפול שנכנס לעולם הרפואה באמצעות מרפאות השיניים והאורתופדיה, ששם הוא נמצא כבר שנים רבות והפך להיות קונצנזוס. הטיפול עצמו מבוסס על זריקת פלזמה עשירה בטסיות דם או בשמן PRP, שכמו שאתם יכולים לנחש מטרתו להילחם בצורה הטובה ביותר כנגד כל הסימפטומטיים של ההתקרחות שאותם אנו מכירים.

 

כיצד מתבצע טיפול PRP?

 

על מנת שתוכלו להבין בדיוק את היתרונות של הטיפול, אתם צריכים להבין כיצד הוא בכלל מתבצע. על פניו מדובר על טיפול פשוט מאוד, כך שאתם לא צריכים לשבור את הראש יתר על המידה. כמובן שהרופא שמבצע את הטיפול כולו הוא זה שינחה אתכם בדיוק כיצד אתם צריכים לפעול.

שלב ראשון: בשלב הראשון של הטיפול המטופל צריך להגיע למרפאה על מנת שיילקח ממנו דם. מדובר על פניו על בדיקת דם רגילה, בדיוק כמו שאתם מכירים מחיי היומיום שלכם.

שלב שני: בשלב השני לוקחים את במבחנה עם הדם של המטופל ומבצעים בה תהליך שנקרא צנטריפוגציה. בתהליך צנטריפוגציה עושים הפרדה של תאי הדם האדומים והלבנים האחד מהשני. לאחר שמבצעים את ההפרדה טסיות הדם מעורבבות עם הפלזמה.

שלב שלישי: בשלב השלישי מבצעים הרדמה באזור שבו מעוניינים לבצע את הזריקה עם החומר. זה יכול להיות אזור אחד ספציפי או מספר אזורים שבהם רוצים לבצע את הזריקה. כמובן שהבחירה הסופית נמצאת לפתחו של הרופא שמבצע את הטיפול.

שלב רביעי: בשלב הרביעי שהוא גם השלב האחרון של הטיפול כולו מבצעים הזרקה של החומר אל תוך הקרקפת. על פניו אתם לא אמורים להרגיש יותר מידי מכיוון שהאזור כולו מורדם, כך שאתם רק תצטרכו להמתין שהרופא עצמו יסיים להזריק את החומר לכל האזורים הרלוונטיים.

 

תוך כמה טיפולים יהיה אפשר לראות תוצאות?

 

זוהי אולי השאלה העיקרית שמעסיקה את האנשים שמגיעים לבצע טיפול PRP, אך למען האמת אין תשובה חד משמעית. אצל כל מטופל התגובה של הטיפול היא קצת שונה, ולכן רק מבחן התוצאה הוא זה שיקבע בתוך כמה זמן יהיה אפשר להפסיק את הטיפול והמטופל יהיה מרוצה.

ברוב המקרים מומלץ לבצע כשלושה טיפולים שונים עד אשר יהיה ניתן להתחיל לראות תוצאות ראשוניות. הטיפולים ברוב המקרים מתבצעים בהפרשים של חודש אחד מהשני, כמובן שהכול בהתאם לזמינות של המרפאה. כך שברוב המקרים בתוך כשלושה או ארבעה חודשים תוכלו לראות תוצאות אפקטיביות – וכבר אמור להתחיל לצמוח שיער באזור המטופל.

 

האם טיפול PRP כואב?

 

עוד שאלה שלא מעט מטופלים שואלים את עצמם זה האם הטיפול עצמו כואב? הרי מדובר על אזור מאוד רגיש, שלא מעט אנשים חוששים לבצע בו טיפול כל כך חודרני. אז אנו כאן על מנת להוריד במעט את מפלס הלחץ שלכם, כך שתוכלו לגשת לטיפול בראש שקט.

בטיפול עצמו מתבצעות מספר זריקות בראשו של המטופל, כך שהזריקות עצמן עשויות להיות מעט כואבות – אך מדובר על כאב של מספר שניות. על מנת להקל על הכאב יהיה ניתן למרוח משחת אלחוש באזור שבו אמורה להתבצע הזריקה, כך שהמטופל כמעט ולא ירגיש. לאחר הטיפול המטופל יוכל לחזור לתפקוד כמעט מלא ללא שום עיכובים.

 

עד כמה הטיפול יכול להיות מסוכן?

 

מטופלים רבים חוששים לבצע את הטיפול מכיוון שהוא מתבצע כולו באזור הקרקפת, כך שהם פשוט מונעים מעצמם את האפשרות לקבל את אחד הטיפולים היעילים ביותר להתקרחות. אז נציין כי טיפול PRP בזריקת טסיות דם הוא טיפול בטוח במיוחד ואין לכם שום סיבה לחשוש ממנו.

הטיפול כולו מתבצע עם דם שנלקח מגופו של המטופל, כך שאין שום סיכוי להסתבכות של המצב כתוצאה מאי קליטת הדם. אם אתם חוששים לבצע את הטיפול רק בגלל שהוא נשמע מעט מסוכן, אתם יכולים להיות רגועים – הטיפול קיים שנים רבות, ועד כה לא דווח על סיבוכים כתוצאה ממנו.

 

האם טיפול PRP באמת נחשב כטיפול יעיל?

 

חשוב לציין כי טיפול PRP איננו נועד על מנת להתמודד עם התקרחות כתוצאה מרקע גנטי, כך שבמקרה הזה הטיפול לא באמת יהיה יעיל. הטיפול יהיה יעיל מאוד במקרה של נשירת שיער על רקע בעיות נפשיות, או לאחר טיפול השתלת שיער שבו אמורים לעודד את הקרקפת לקבל את זקיקי השיער שהושתלו בקרקפת. 

באופן כללי ניתן להגיד בצורה חד משמעית כי מדובר על טיפול יעיל במיוחד, והתוצאות מדברות בעד עצמן. כיום כמעט כל המטופלים שמקבלים את הטיפול הזה מדווחים על שיפור משמועתי בנשירת השיער, ולא פחות חשוב בצמיחת השיער שעד כה היה במצב של הקפאה.

 

מהי עלות טיפול PRP לשיער?

 

עוד סוגיה שיכולה להעסיק מאוד את המטופלים שרוצים לבצע את הטיפול היא כמובן סוגיית המחיר. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לבצע את הטיפול, ולכן צריך להכיר את העלויות מבעוד מועד על מנת שתוכלו לבחון האם האפשרות הזאת מתאימה לכם. נציין כי על מנת שתוכלו לראות תוצאות תהיו חייבים לבצע לפחות 2-3 טיפולים, ובמקרים מסוימים אף יותר.

העלות של טיפול בודד יכולה לנוע בין 1500-2500 שקל, כאשר ההבדל במחיר נובע בהתאם למרפאה שבה תבצעו את הטיפול. לכל מרפאה יש את העלויות שלה שנקבעות על פי המצב השקפת עולמה, כך שמוטב לבצע השוואת מחיר טרם ביצוע הטיפול עצמו.

 

היכן ניתן לבצע טיפולי PRP?

 

החדשות הטובות הן שכיום תוכלו לבצע טיפולי PRP בלא מעט מקומות בארץ, כל זאת מכיוון שמדובר על אחד מהטיפולים היעילים ביותר להתקרחות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט למצוא את הקליניקה שמתאימה לכם בצורה הטובה ביותר הן מבחינת מיומנות הצוות והן מבחינת העלויות של הטיפול.

רוצים לקבל את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר? השאירו לנו פרטים, ובתוך זמן קצר נחזור אליכם עם הצעת המחיר הזולה ביותר. כך תוכלו לדעת שאתם נמצאים בידיים המקצועיות ביותר, דבר שיאפשר לכם לקבל את הטיפול היעיל והמקצועי ביותר מתחילת הדרך ועד סופה.

שתף אותי!
תוכן עניינים
רוצים הצעה אטרקטיבית? מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו ייצור איתכם קשר.
השתלות שיער
רוצה שיער מלא? לנו יש את הפתרון עבורך ! השאר פרטים ונציג יחזור אלייך עוד היום…
מידע מקצועי
השתלת שיער גיל

האם יש גיל מינימום להשתלה של שיער?  אם אתה או מישהו שאתה מכיר חווה נשירת שיער בכל גיל מוקדם, ייתכן שאתה תוהה האם יש גיל